sobota, 13 maja 2017

Dzień siódmy - Palmytos Park


Dzisiejszy dzień rozpoczynamy leniwie. Spacerek, oglądanie naszych nurasków, relaks na basenie przy winku Spruce up. Do obiadu totalne lenistwo......

Zjadamy obiadek i ruszamy w drogę

Nasz dzisiejszy cel to znany wszystkim Palmytos Park. Zanim tam dotrzemy zatrzymujemy się ponownie na punkcie widokowym Preved Tu jest pięknie Preved





Dojeżdżamy do Palmitos Park.
Zostawiamy samochód na dużym parkingu przed parkiem i idziemy kupić bilety. Cena wg mnie trochę wysoka, bo 30 euro od osoby (zamawiając prze Neta podobno zyskujemy 3 euro Lol). Dostajemy mapkę z planem parku i rozpiskę z godzinami pokazów. Gdybym wiedziała co mnie tam spotka nigdy w życiu bym do tego parku nie weszła Crazy Dash 1..................

Natura nie była łaskawa jestem brzydalem i strasznie śmierdzę Biggrin
Park otwarty jest do godziny 18.00. Ostatnie wejście jest o godzinie 17.00
Zaglądamy na rozpiskę. O godzinie 15.00 jest pokaz ptaków drapieżnych Crazy. Ja oczywiście nie jestem zainteresowana i nie chcę iść, ale zostałam przegłosowana Crazy. Za spuszczoną głową idę jak na ścięcie Girl sad. Ja się panicznie boję ptaków, nawet tych malutkich wróbelków, a tu będą drapieżne Hysteric.
Usiadłam w środku widowni, magik zamknął wejście. Zaczyna się pokaz. Ogromne ptasiule z wielkimi dziobami i szponami zaczynają się prezentować  i nagle jak mi jeden taki przeleciał nad głową. Jezusie mało mi o włosy się nie otarł  Girl impossible. Dostałam zawału, krzyku narobiłam strasznego i chciałam  stamtąd uciekać Hysteric. Niestety nie było jak bo ptasiule cały czas latały i nie wolno było wstawać Hysteric. Dla mnie ten pokaz był koszmarem, ale trójka moich "oprawców" była zachwycona Beee.























Koniec stresu, idziemy pooglądać  storczyki. Podobno mają całkiem przyzwoitą kolekcję.
Przyznam, że byliśmy mega rozczarowani, słabiutko bardzo. Mniej storczyków to chyba tylko w Soroa widziałam.






Zanim pójdziemy na kolejny pokaz, krótki spacer po parku
Niestety nie chciał zaprezentować się w pełnej krasie
Trafiliśmy do raju naszej koleżanki. Jak ona się zachwycała tymi kaktusami. Ja kaktusowa nie jestem, ale też byłam pod wrażeniem miejsca i okazów.
Czas na pokaz delfinów Preved.

W trakcie pokazu jest możliwość popływania z delfinami. O ile dobrze pamiętam to przyjemność ta kosztowała 90 euro.  Przyznam, że dwa razy w życiu pływałam z delfinami. W Egipcie byłam zachwycona moim Stefanem, na Dominikanie już mniej mi się podobało. Tutaj moim zdaniem szkoda kasy. Pływały dwie małe dziewczynki i widać było, że bardzo im się ta zabawa podoba. Dorosły jednak chyba już tak zachwycony by nie był. Dla mnie ciąganie pontonu przez finki jest średnią zabawą. Wolę jednak bezpośrednio z nimi pływać i bawić się Preved.
Przed pokazem padła nam bateria, a zapasowa została w hotelu Dash 1. Na szczęście telefon dał radę Biggrin












Moja ulubiona fotka. Mistrzowie pozowania Preved











Po pokazie ludzie siedzący w pierwszych rzędach byli "lekko wilgotni".


No to teraz idziemy pooglądać motylki. Nie pionem, że mnogość gatunków powaliła nas na kolana, ale nam się podobały.
Po fruwaniu z motylkami idziemy "popływać" pod wodą. Całkiem ładne akwarium.
No to teraz czas na stąpanie po ziemi. Oglądamy ptaszki i roślinki. Jest pięknie Preved.
bardzo lubię strelicje Biggrin
Z parku wychodzimy bardzo późno, poganiają nas do wyjścia , bo jest już dawno po zamknięciu. Pewnie nienawidzą takich klientów, ale nam się podobało więc się szwendaliśmy Biggrin .


Wracamy do hotelu na ostatnią kolację. Szkoda nam będzie wyjeżdżać Girl sad.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz